12 września 2007

I know the pieces fit cuz I watched them tumble down
No fault, none to blame it doesn't mean I don't desire to
Point the finger, blame the other, watch the temple topple over.
To bring the pieces back together, rediscover communication
Tool - Schism
Wracałem do domu i się uśmiechnąłem nucąc ten kawałek. Wróciłem do domu i zacząłem śmiać. Nie wiem czemu, ale śmieszą mnie słowa, których kiedyś słuchałem w zadumie, kiwając głową. To znaczy wiem czemu, ale będę udawał głupa. No i siedzę przed klawiaturą, i mam pewnie taki głupi uśmiech jakiego specjalnie bym nie umiał zrobić. Hihi.


Tamto napisałem przed wyjściem do Asi. Zapisałem sobie kopię roboczą, umyłem włosy i wyszedłem, z zamiarem dopisania czegoś jeszcze. Wróciłem z zamiarem opublikowania tego co miałem. Ale wcześniej włączyłem gg. I muszę powiedzieć że z taką reklamą to ja się spotykam pierwszy raz. Prawie jak telemarketing normalnie :D
35xxxx 15:09:13
Studentka filologii polskiej napisze prezentacje maturalną z języka polskiego !!!!!! :) Serdecznie zapraszam i pozdrawiam :):):)
paradox 23:10:40
student mechatroniki napisał sam w dwie noce na 90%.

7 komentarzy:

  1. A ile ta dziewczyna chce za taką prezentacje? Bo skoro studenci polonistyki stają do boju w takiej sprawie to ja też bym i mogła :D A i taniej wezmę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. Michał chce sprzedać swoją prezentacje za 50zł... tymczasowo nie będą jeszcze chodzić, ale w przyszłym roku w marcu i kwietniu można by było wziąć za taką prezentację z 50zł (sprzedanych np. w 10 kopiach to już 500zł [słownie: pińcet złociszy :D])

    OdpowiedzUsuń
  3. chcą zmienic zasady matury ustnej dzieciaczki drogie...

    OdpowiedzUsuń
  4. a to nam już na szczescie wisi :P ale dzieki za cynk, jak masz jakies szczegolowe dane to też możesz podać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wam wisi, a ja się moge sie nieźle wzbogacić na tym ]:-> Ale słyszałam, że teraz niby matura ustna z polskiego to mają być pytania na temat znajomości lektur ...

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakie dane Cię interesują, Mateuszu? Chyba parę osób rozczaruję, ale dyskusji nie kontynuowałem.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde no! 2 dni mojej pracy żeby napisać tą maturę i nic! to po co się męczyłam? nie zdałabym i też na studia dostałabym się ;P a tak magłam se zarobić :(

    OdpowiedzUsuń