07 maja 2007

Dziś liczby

Love forever love is free
Let’s turn forever you and me
Windmill, windmill for the land
Is everybody in?
Gorillaz - Feel Good Inc.
84-90% - matura z angielskiego
3 - głupio stracone punkty na tym cholernym słuchaniu
17 - tyle minut przed końcem drugiej części wyszedłem
24 - tyle godzin zostało mi na skończenie prezentacji na polski
260zł - nowy ekranik do telefonu (załączam zdjęcie starego)
7 - tyle minut zajęło mi zauważenie że Mahdi mnie zablokował na gg :]
3 - tyle godzin przegadałem na gg jak wróciłem. Zmarnowałem? nie :)

później dopisane:
O, Bąku zrobił listening na stówę. Gdybyśmy połączyli siły, to byłaby odlotowa maturka. Pobilibyśmy się jak nic o jakieś gramatyczne gówienko i mielibyśmy mniej punktów niż jak oddzielnie pisaliśmy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz