09 października 2008

W stracie papierów, które zebrałem przez ostatni tydzień, znalazłem rysunek - tuleja na projekt Technik Wytwarzania. Rzut oka... na GRI na II semestrze dostałbym za coś takiego dwóję. Z dwoma... trzema wykrzyknikami. Oś tulei w pionie, źle narysowany półprzekrój i wymiarowanie, chropowatość typu "masz, schrzań to", norma tolerancji poszła w krzaki (to akurat dobrze, upraszcza projekt :P).

No i fajnie można się pośmiać, tylko dlaczego mordowaliśmy się z grafiką, gdzie trzy minus było dobrą oceną, jak teraz nikt nie przejmuje się takimi "krzakami"? :|

6 komentarzy:

  1. znam to... mam zajęcia z facetem, ktory stiwerdził że jesteśmy życiowymi nieudacznikami, bo ten rok po nas, ten co teraz przyszedł grafikę ma na kompie... chociaż ja uważam, że to oni są loozerami, nie poznają, co to naczy siedzieć do 2 w nocy nad kartką papieru, a później do 4 płakać, bo ekierka Ci się zsunęła o 2 mm i linia wyszła krzywo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. z postów widze ze polskie studia sa poyebane... :/ no coz... przynajmniej sa za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  3. "poyebane"? człowieku? w jakim świecie ty istniejesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. haha! znów jstem Twoja boginią scześcia! zdałam chemiaer! :S

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że szarlotka Ci smakuje :D

    OdpowiedzUsuń