13 sierpnia 2009

Ktoś kiedyś zauważył, że w tym kraju jest garstka, i no niewielka, aktorów z prawdziwego zdarzenia, podobnie przedstawia się sytuacja z innymi ludźmi planu filmowego: operatorami, montażystami. Jako ilustrację tego faktu zmontował z "Psów" i "Pana Tadeusza" - dwóch krańcowo różnych obrazów - filmik jak następuje:


Dlaczego o tym piszę? Dlatego: [ Link ]. Pomijamy fakty że to kolejna komedia sensacyjna i że pewnie niewypał, skoro dalej nie jest znana data premiery. Ale nie w tym rzecz, rzut oka w infobox, aktorzy: Linda, Kondrat, Pazura, Lubaszenko. W kółko te same nazwiska (w sumie może i dobrze, bo kto ma grać, Zakościelny? :D)
No i reżyser - ciekawe czemu w w/w towarzystwie mnie nie dziwi? Zastanawiam się tylko...

...jak wyglądałaby komedia sensacyjna twórcy "Psów" i "Demonów Wojny"? :D

3 komentarze:

  1. Komedia sensacyjna?!? Bez jaj!

    Choć po "Słodko-gorzkim" (czy jak to tam było) wszystkiego mógłbym się spodziewać...

    Heh... Poczekamy, zobaczymy. Jedno co zepsuł na bank, to to, że znów nie mam zaliczonej całej jego filmografii... fuf.

    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAAAAAAA!!!

    Zmieniłeś nazwę BLOGA! (na dodatek na... Wish you were here...)

    Szlak, musiałem aż złamać zasady netykiety i napisać dwa posty po sobie (co z drugiej strony świadczy o tym, że mam speeda...).

    Jak mogłeś?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja popieram nową nazwę.

    Poprzednią (Ze słońcem na twarzy) można by sparafrazować "z bananem na masce".
    A ta mi się kojarzy z "Wish You were beer".

    Rzekłem słowo mądrości

    OdpowiedzUsuń